Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Je kunt de algemene voorwaarden bekijken door hier te klikken.


Wat moet ik doen als mijn vraag hier niet bij staat?
Stuur ons gerust een mailtje via de contact pagina, klik hier. Je krijgt altijd antwoord op je vraag.

 

Garantie & Betrouwbaarheid:

Betrouwbaarheid Replay Games:

Het is onze missie om van iedere bezoeker van onze site een weltevreden klant te maken. We waarderen je interesse in ons bedrijf en handelen je bestelling met de grootste zorg af.

  • We bestaan sinds 2014 en hebben al duizenden klanten gehad.
  • Onze klanten geven ons gemiddeld een 9.1 als cijfer! Bekijk hier onze reviews op FeedbackCompany
  • Replay Games staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 60610271.
  • We staan ook ingeschreven bij de belastingdienst onder nummer NL053322423B01. (Fiscaal nummer/ BTW nummer)
  • Producten kunnen op afspraak worden opgehaald in Almelo.

Garantie op alle producten:

Wij garanderen dat alle producten goed werken. Om dat te bevestigen krijg je van ons 2 maanden garantie op al je aankopen.

Daarnaast mag je een product altijd binnen 14 dagen terugsturen als je ontevreden bent. Je betaalt alleen de verzendkosten.

 

Verzending:

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

We versturen je bestelling binnen 2 werkdagen. Het kan dus zijn dat je je bestelling de volgende dag al in huis hebt. Het hangt ook van het postbedrijf af hoe snel je je bestelling ontvangt.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten (inclusief de verpakkingskosten) worden automatisch uitgerekend aan de hand van het gewicht. Als je precies wilt weten wat de verzendkosten zijn, b.v. bij combinaties van producten, kun je altijd de producten aan de winkelwagen toevoegen en naar de winkelwagen gaan.

Hoe worden de producten verpakt?

Brievenbuspost wordt meestal in een bubble enveloppe verzonden (BubbleWrap). Als de inhoud van de bestelling kwetsbaar is wordt een brievenbusdoosje gebruikt. Hierdoor worden de producten goed beschermd en komt de bestelling perfect bij jou thuis aan. Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden in een doos verpakt, op een manier waardoor je bestelling goed beschermd wordt.

Verzenden naar buitenland mogelijk?

Indien je je bestelling wilt ontvangen in het buitenland is dit altijd mogelijk, we verzenden wereldwijd. 

Wat als ik niet thuis ben?

GameBoy, GameCube, Nintendo 64, SNES en NES spellen worden gewoon in de brievenbus bezorgd, ook als je niet thuis bent. Pakketpost (bestellingen die niet door de brievenbus passen) wordt verspreidt over de dag bezorgd, hier hebben wij geen invloed op.

 Als je niet thuis bent om het pakket te accepteren kunnen er een aantal dingen gebeuren:

  • Je bestelling wordt bij de buren bezorgd.
  • Het postbedrijf komt later nog eens langs om je het pakketje te brengen.
  • Je ontvangt een ontvangstbewijs in je brievenbus waarmee je het pakketje op een postkantoor kunt afhalen.

 

Betaling:

Op welke manieren kan ik betalen?

  • iDEAL: Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde mobiel bankieren app of internetbankieromgeving van uw eigen bank.
  • PayPal: Als je een PayPal account hebt kun je hiermee betalen. PayPal is ook een zeer veilige manier van overschrijven. Betalen via PayPal is erg gemakkelijk.
  • Overschrijving: Je mag je bestelling ook gewoon zelf overschrijven via internetbankieren of een overschrijvingskaart als je dat prettiger vindt.

Wat zijn de kosten van de betaling?

Als je met iDEAL betaalt kost het je niks.
Als je met PayPal betaalt betaal je 4% transactiekosten.

 

Producten:

Is dit product tweedehands of nieuw?
In principe is ieder product tweedehands.
Het product is alleen nieuw als er in de productomschrijving staat dat het product nieuw is.

Is mijn product op voorraad?

Ja, ieder product dat te vinden is op de website is op voorraad. Als een product niet meer op voorraad is wordt dat product automatisch verwijderd van de website.

Hoe bepalen jullie je prijzen?

We bepalen onze prijzen aan de hand van een aantal factoren. Als er grote vraag naar een spel is of weinig aanbod is een spel duurder. De vorige verkoopprijs van een spel speelt ook mee. Vooral de vraag naar Mario, Zelda, Pokémon spellen, etc. is erg groot. Hierdoor zijn de spellen vaker minder goedkoop dan andere titels. Ook de hoeveelheid van het product dat wij op een moment op voorraad hebben speelt mee.

In welke staat zijn de producten?

Alle producten op onze site zijn in goede staat, tenzij duidelijk anders aangegeven. Meestal kun je op de foto zien hoe je product er ongeveer uitziet. Veel van onze foto’s zelfgenomen. Als het Replay Games logo onder een foto staat hebben we deze zelf gemaakt.

Zelfgenomen foto’s?

Veel van onze foto’s zijn zelfgemaakt zodat je kunt zien wat je koopt. We willen daar zo open mogelijk in zijn. Als onder een foto het Replay Games logo staat betekent dit dat het om een zelfgemaakte foto gaat.

Wat betekent Player’s Choice?

Sommige GameCube spellen die erg populair waren, zijn opnieuw uitgegeven door Nintendo, voor een lagere prijs. De spellen zijn qua inhoud exact hetzelfde als de gewone spellen. Alleen het hoesje van het spel ziet er anders uit. En de prijs kan iets verschillen.

 

Website:

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen op de site is erg gemakkelijk. Eerst zoek je een leuk spel/ product uit, door links een categorie aan te klikken en vervolgens een product aan te klikken. (Je kunt ook de zoekfunctie bovenin het scherm gebruiken). Vervolgens klik je op de knop ‘in winkelwagen’ op de productpagina. Je hebt nu het product toegevoegd aan je winkelwagentje. Als je nu klikt op de winkelwagen (naast de zoekfunctie, bovenin) kun je het overzicht van je bestelling zien. Vervolgens kun je de bestelling stap voor stap afronden. Je hebt je bestelling binnen een aantal dagen in huis.

 

Hebben jullie een gastenboek/ reviews van klanten?

Jazeker. Het is voor ons erg belangrijk om te weten hoe onze klanten over ons denken. Daarom vragen we iedere klant om feedback te geven op de bestelling.

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9.1. Ons gastenboek wordt bijgehouden op FeedbackCompany.nl. Bekijk hier onze beoordelingen: FeedbackCompany.nl

 

Overige vragen:

Kan ik ook producten inruilen/verkopen?

Ja, graag zelfs! We hebben hiervoor een speciale pagina aangemaakt waar je kunt invullen wat je precies wilt inruilen/verkopen, en hoeveel je ervoor wilt ontvangen. Daarnaast kun je ook nog foto’s meesturen zodat wij de waarde van je spullen nog beter kunnen beoordelen.  Ga naar Inkoop/Inruil.

 

Kan ik GameBoy spellen spelen op de Nintendo DS?

Als je een Nintendo DS/Lite hebt kun je ook GameBoy Advance spellen spelen op je DS (Backwards compatibilty heet dit). Zie ook de tabel hierboven.

 

Werken GameCube spellen/producten ook op de Wii?

Ja, de Wii is (net als de Nintendo DS/Lite) backwards compatible. Je kunt dus GameCube spellen, controllers, en memory cards ook voor de Wii gebruiken.

De Wii afstandsbediening is niet te gebruiken om GameCube spellen te spelen. Om een GameCube spel op de Wii te spelen zul je dus wel een GameCube controller en memory card moeten aanschaffen. De GameCube controller is ook te gebruiken voor sommige Wii spellen, zoals Super Smash Bros Brawl en Mario Kart Wii.